Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Akibat Digigit Serangga pemakan daging, Payudara bau busuk dan dibedah!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Natalie dan puterinya, Becky saat di Mesir (Mirror.co.uk)

Gigitan serangga kecil di musim cuti, membuat seorang wanita asal Inggris mengalami masalah kesihatan yang serius. Bukan bentol yang ditinggalkan, melainkan payudara yang busuk.
Natalie Thomason, mendapatkan gigitan serangga pemakan daging di saat dirinya bercuti ke Mesir bersama anak perempuannya, Becky, seperti yang dilansir Mirror.

Awalnya, gigitan serangga ini dianggap hal remeh. Namun, ketika dirinya pulang ke rumah, keadaan kulit di bahagian dadanya semakin parah. Merasa ketakutan, wanita 48 tahun itu, langsung bergegas untuk memeriksakan diri ke rumah sakit.

Doktor mengatakan kalau Thomason menderita nekrosis fasciitis. Sindrom yang diakibatkan oleh gigitan serangga pemakan daging. Akibatnya, Thomason harus mengorbankan payudaranya.

"Jika aku mempertahankan payudara ini, dalam masa beberapa jam aku akan mati," katanya. Menurut doktor yang memeriksa, gigitan serangga ini akan membuat penderitanya bertahan tidak lebih 3 hari, jika tidak segera langsung ditangani.

Menurut ibu tiga anak itu, ada beberapa gigitan serangga di payudara sebelah kirinya. Satu dekat puting, dan yang lainnya ada di bahagian atas.

"Reaksi sakit itu tak terlukiskan. Tapi yang menakutkan adalah kelajuan penyebaran jangkitan. Satu minit saya baik-baik saja, seterusnya saya harus bertarung dengan nyawa.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments