Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Baju pengantin diperbuat daripada tisu tandas.. Cool kan?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Wowww!!! Gaun-gaun pengantin berikut ini sangat indah dan membuat penampilan tampak berbeza ketika dipakai. Di sebalik keindahannya, pembuatan gaun pengantin ini tidak memerlukan kos hingga belasan atau puluhan ribu. Gaun ini cukup ekonomi kerana diperbuat daripada tisu tandas.. Memang tersangat hebat kan kalau baju pengantin diperbuat daripada tisu tandas.. Hehehe
Pertandingan gaun pengantin dari tisu tandas
Pada 2013 ini, laman web Cheap-chic-weddings kembali menggelar pertandingan pembuatan gaun pengantin dari tisu tandas. Pemenang tahun ini adalah wanita bernama Mimoza Haska yang membuat gaun pengantin dari 16 gulung tisu tandas. Inilah hasil karya Mimoza yang berhak membawa pulang hadiah bernilai US $ 2,000.


pemenang Kedua
Susan Brenann berjaya menjadi juara kedua. Ini adalah hasil rancangan wanita yang berprofesinal sebagai pereka sekaligus cheerleadr profesional untuk Detroit Pistons tersebut. Dia membuat gaun pengantin dari 11 gulung tisu tandas.


pemenang Ketiga
Dan ini adalah karya dari Carol Touchstone yang berjaya meraih juara ketiga. Carol menggunakan 30 gulung tisu tandas untuk membuat gaun yang sama glamornya dengan gaun pengantin pada umumnya ini.

seluruh Pemenang
Seluruh pemenang pertandingan yang diadakan laman Cheap-chic-weddings berfoto bersama. Pada 2013 ini sudah kesembilan kalinya laman tersebut menggelar pertandingan pembuatan gaun pengantin dari tisu tandas.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments