Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [WOw] Wanita Ini Mengalami Orgasme Ketika Kaki Kirinya Disentuh!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


imej google

AMSTERDAM - Seorang wanita berusia 45 tahun di Belanda, melawat doktor dengan aduan yang aneh, ia mengaku mengalami orgasme ketika kakinya tersentuh.
Sensasi itu terjadi pada kaki kirinya dan tidak disebabkan oleh hasrat atau fikiran seksual. Menurut pemberitaan Foxnews.com, wanita itu mengalami orgasme sebanyak lima hingga enam kali dalam sehari.

Wanita itu berkata, orgasme yang ia rasakan sama dengan orgasme yang dicapai saat berhubungan seks.

Menurut seorang ahli saraf di Psychopharmacology seksual Universiti Utrecht Belanda, Dr Marcel D Waldinger, wanita itu merasa sangat menderita kerana kelainnya tersebut.

"Dia merasa buruk tentang hal itu," kata Waldinger.

Marcel merupakan salah satu doktor yang merawat wanita itu. Ia membeberkan berdasarkan gambar resonans magnet (MRI scan) otak wanita dan kaki kiri wanita itu menunjukkan tidak ada kelainan, walaupun ujian lain mendedahkan terdapat sejumlah perbezaan antara saraf kaki kiri dan kanannya.

Merangsang kaki kirinya dengan arus elektrik, bebernya mencetuskan orgasme spontan.

Wanita itu saat ini tengah menjalani rawatan dengan disuntikan dibahagian tulang belakangnya, di bahagian saraf yang menerima maklumat deria dari kaki.

Sejak itu orgasme wanita itu berhenti sama sekali. "Wanita itu tidak mengalami orgasme kaki selama lapan bulan, walaupun ia mungkin perlu kembali untuk suntikan anestesi lain jika gejala kembali," katanya.

Para penyelidik menyebut gangguan yang dialami wanita itu sindrom orgasme kaki.

Waldinger menduga ada sejumlah orang yang mengalami kelainan tersebut, namun malu memperkatakannya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments