Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Bekas teman lelaki berang terlihat gigitan cinta pada leher!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Segamat: Seorang remaja wanita berusia 18 tahun mendakwa dicekik berkali-kali oleh bekas teman lelakinya berusia 30-an yang juga suami orang gara-gara lelaki itu terlihat kesan biru yang dikatakan gigitan cinta pada leher kiri mangsa.
Remaja yang mahu dikenali sebagai Ila itu berkata, bekas teman lelakinya itu bertindak demikian kerana berang walaupun ia hak peribadinya.


Menurutnya, kejadian berlaku pada 14 Mac lalu ketika dia pergi ke pasar malam di Bukit Siput, kira-kira jam 6.30 petang sebelum terserempak dengan bekas teman lelakinya yang kemudian mempelawa dia makan malam bersama.
“Saya bersetuju dan pergi dengan kereta Proton Satria milik lelaki terbabit. Selesai makan, dia memandu keretanya ke sebuah ladang sawit sekitar Pogoh, kira-kira 10 kilometer dari restoran tempat kami makan.
“Ketika itu, lelaki berkenaan yang bekerja di sebuah nurseri memberhentikan kereta sebelum berlaku pertengkaran mulut antara saya dengannya.
“Dia marah selepas terlihat kesan biru pada leher yang didakwanya kesan gigitan cinta. Dia kemudian terus mencekik menyebabkan saya hampir lemas dan merayu dilepaskan sebelum dia setuju menghantar saya semula ke pasar malam di Bukit Siput.
“Bagaimanapun, dia sempat mengugut akan membunuh saya dan teman lelaki jika kami terserempak dengannya,” katanya.
Ila yang bimbang dengan ugutan itu membuat aduan di Ibu Pejabat Polis Daerah Segamat sehari selepas kejadian.
“Saya belum matang ketika mengenalinya enam tahun lalu sebelum memutuskan hubungan tujuh bulan lalu untuk masa depan saya serta menjaga nama baik keluarga,” katanya.
Ketua Polis Daerah Segamat Superintendan Mohd Kamil Sukarmi berkata, pihaknya menahan seorang lelaki dipercayai dapat membantu menyelesaikan kes itu, baru-baru ini.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments