Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Peragut bodoh menangis teresak-esak minta dilepaskan!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



PETALING JAYA - Hasrat dua pemuda berjoli selepas berjaya meragut beg tangan seorang pramugari AirAsia X warga Jepun tidak kesampaian apabila mereka bukan saja dicekup tetapi turut cedera terlibat dalam kemalangan tidak jauh dari lokasi mereka melakukan jenayah di Jalan Persiaran Kewajipan dekat sini semalam.

Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Yahaya Ramli berkata, sebelum kejadian pukul 12 tengah hari, dua lelaki yang menaiki motosikal menghampiri mangsa yang berjalan kaki dari arah belakang sebelum menarik beg tangan wanita itu.
"Selepas mendapat beg itu, dua penjenayah terbabit terus melarikan diri tetapi nasib mereka malang apabila motosikal yang dinaiki berlanggar dengan dua buah kereta iaitu Perodua Myvi dan Renault Kangoo hanya kira-kira 50 meter dari tempat mereka melakukan jenayah," kata beliau ketika dihubungi di sini semalam.
Menurut beliau, orang ramai yang mendengar jeritan mangsa yang kehilangan beg tangannya terus menangkap kedua-dua lelaki yang cedera selepas terlibat dalam kemalangan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments