Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] PM Dato Seri Najib Letak Jawatan? Angkara siapa?!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



ddd

Dalam beberapa laman FaceBook hari ini telah tersebar gambar di atas, yang memaparkan satu kenyataan kononnya ‘PM Secara rasminya meletak jawatan’ yang tersiar di portal Kementerian Penerangan.

Angkara siapa entahlah.. antara isi berita yang disiarkan ialah ‘Dato Seri Najib secara rasminya meletak jawatan selaku Perdana Menteri di atas desakan rakyat Malaysia.

Bagaimanapun Kementerian Penerangan telah mengambil tindakan awal dengan memadam kenyataan palsu itu..

Menurut Ketua Pengarah Jabatan Penerangan Datuk Ibrahim Abdul Rahman berkata sistem penerbitan dalam taliannya yang menyiarkan “kenyataan palsu” berhubung dakwaan peletakan jawatan perdana menteri Datuk Seri Najib Tun Razak mungkin telah digodam.

Katanya, jabatannya juga telah memadamkan kenyataan berkenaan daripada Sistem e-Akhbar dan Sistem e-Press tersebut.

“Tindakan awal ini adalah bagi mengelakkan sebarang penyebaran oleh pihak yang tidak bertanggungjawab dan seterusnya menimbulkan kekeliruan di kalangan rakyat.

“Satu siasatan dalam mengenai perkara ini sedang dibuat oleh Jabatan Penerangan Malaysia. Dan kenyataan akhbar berikut telah dikeluarkan..



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments