Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] 9 Gambar hotel bawah tanah paling dalam di dunia!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Sala Silver Mine Hotel di Sweden adalah hotel terdalam bawah tanah di dunia. Terletak di Sala Silvermine lombong lama, abad ke-15 , suite ini terletak 509 kaki mendalam di bawah permukaan bumi. Terowong lombong Sala telah digunakan untuk menggali untuk perak sehingga tahun 1908.

Kini, ia menempatkan hotel yang termasuk muzium, teater, dua bilik makan hiasan, dan kedua-dua bilik dan suite di mana orang ramai boleh menghabiskan malam mereka di bawah tanah. Tetamu mula-mula melawat sekitar kemudahan bawah tanah supaya mereka tahu cara membiasakan dir di sekitar.Tiada ekses panggilan telefon yang akan berfungsi di kedalam hotel ini , jika anda ingin ketandas anda perlu naik kepermukaan 165 kaki untuk tandas terdekat; Bilik mandi tidak wujud di dalam lombong. 

Jelas sekali, jika anda claustrophobic, agoraphobic, atau jika anda benar-benar hanya tidak boleh berdiri tempat suram, hotel ini tidak sesuai untuk anda. Tetapi jika anda suka tinggal di bawah tanah untuk apa jua tujuan anda mungkin mempunyai alasannya, anda boleh bermalam di Sweden Sala Silvermine suite untuk $ 580 permalam.

























About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments