Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] China cipta rekod bina Hotel 30 tingkat dalam masa 15 Hari!! Fuhyoo!!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Syarikat Cina Broad Sustainable Building dan pasukan pembinaan itu telah sekali lagi mengkagumkan dunia, kali ini  mendirikan hotel  30 tingkat dalam 360 jam "15 hari" .  Broad Sustainable Building (BSB, adalah sebuah syarikat pembinaan Cina terkenal untuk kecekapan membuka mata dunia. Rekod usaha Luarbiasa bahawa telah dipecahkan dengan terbinanya hotel pada 2 Disember 2011, di Lin Geng Zon Perindustrian Xiangyin County berhampiran ibukota wilayah Changsha dan bangunan ini telah siap dalam masa 15 hari. 

Ia telah dinamakan T30, dan hotel ini 17,000 meter persegi adalah disebabkan untuk di rasminkan pada 18 Januari,hotel yang bertaraf 5 bintang. ciri-ciri Cemerlang termasuk, 316 bilik standard, 32 suite, lapan suite duta dan dua suite presiden, yang lebih menarik ialah kemudahan lain termasuk restoran, bar, gimnasium dan kolam renang di tingkat atas, ruang tempat letak kereta bawah tanah untuk 73 kenderaan dan malah pad helikopter.
keseluruhan  kos pembinaan hotel sebanyak AS $ 17 juta .

Pemilik bangunan ini, BSB, sebuah anak syarikat teknologi Cina perusahaan Kumpulan luas, yang portfolio termasuk pemasangan pavilion sendiri yang (di Pavilion setinggi 6 tinggkat) pada 2010 Shanghai Expo dalam tempoh 24 jam, dan mendirikan sebuah bangunan 15-tingkat dalam enam hari pada bulan Jun 2010.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments