Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] To Sua Ocean Trench Kolam renang semulajadi tercantik di dunia! (6 Gambar)
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Wowwww!!! Bosan berenang dengan suasana yang begitu-begitu saja? Buat Anda yang hobi berenang dan suka suasana alam yang indah, tempat ini amat sesuai bagi anda. Yup, anda boleh mencuba berenang di To Sua Ocean Trench ini. Kawasan renang dengan air laut asli yang dikeliling tebing yang indah.

To Sua atau yang berarti lubang besar adalah lubang besar yang diubah menjadi kawasan renang. Tumbuhan di sekitarnya sangat indah dan anda akan menenangkan fikiran anda dengan dikelilingi taman dengan tumbuhan yang berwarna-warni.

To Sua Ocean Trench terletak di Desa Lotofaga, pulau Upolo, Samoa. Kolam renang semulajadi ini boleh menjadi pilihan Anda untuk berenang atau sekadar bersantai di tepian kolam. Ada tangga setinggi 30 meter dibuat agar pengunjung dapat menuruni ke bahagian kolam renang ini.

Anda hanya dikenakan bayaran sekitar US$5-6 untuk memasuki kawasan ini.



About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments