Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PANAS - Marion Caunter Selalu Naik Jet Peribadi?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



SUDAH menjadi lumrah segelintir manusia untuk berasa cemburu tatkala melihat orang lain mengecapi kemewahan dan kesenangan hidup.

Mungkin itulah yang dialami oleh pengacara Marion E! News Asia, Marion Caunter yang menjadi mangsa kritikan kerana didakwa kerap menggunakan jet peribadi untuk ke tempat-tempat tertentu.

Bagaimanapun, isteri kepada Pengarah Urusan Kumpulan Syarikat Naza, SM Nasarudin SM Nasimuddin ini menerusi portal hiburan GUA menafikan perkara tersebut.

“Mana ada saya selalu naik jet peribadi. Saya hanya naik sekali-sekala sahaja. Secara jujur, saya tidak pernah memikirkan soal kemewahan atau kekayaan.
” Bagi saya, segala kemewahan yang saya kecapi ini adalah satu bonus. Secara peribadi, saya hanya mahukan anak-anak, suami serta keluarga kami sihat dan bahagia.

” Alhamdulillah saya bersyukur dengan segala yang saya perolehi. Saya akui hidup saya bertuah tapi saya juga lalui kesedihan dalam hidup saya. Saya kehilangan orang yang istimewa dalam hidup saya sejak kecil dan saya membesar tanpa seorang ayah. 

” Bagi saya semua orang ada kehidupan masing-masing dan apa yang penting, kita terima saja apa yang kita peroleh dengan kesyukuran,” ujar Marion.

Secara jujurnya, kami rasa tak ada salahnya jika Marion hidup mewah sekali pun.
Iyalah, kalau suami mampu me

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments