Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Sekumpulan Remaja Mabuk Diburu Selepas Belasah Sarjan Sampai Parah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang Senior Asisten Komisioner Mazlan Kesah melawat Boon Hong di Hospital Sungai Bakap, semalam. - Foto Azma Razana Johari

Nibong tebal: Gara-gara mabuk, sekumpulan remaja lelaki tersilap langkah apabila membelasah anggota polis yang cuba meleraikan pergaduhan di luar sebuah pusat hiburan di Bukit Tambun, di sini, awal pagi semalam.
Dalam kejadian jam 1 pagi itu, Sarjan Goh Boon Hong, 33, bersama tiga rakannya sedang menjamu selera di sebuah restoran berhampiran, sebelum didatangi seorang lelaki yang memaklumkan ada pergaduhan di luar pusat hiburan itu. 

Ketika empat anggota polis itu cuba meleraikan pergaduhan, kumpulan remaja terbabit membelasah mangsa yang disangka rakan kepada lawan mereka dengan menggunakan kayu dan topi keledar sebelum melarikan diri.

Mangsa yang cedera kemudian dikejarkan ke Hospital Sungai Bakap untuk rawatan. Ekoran itu, empat remaja berusia 18 dan 19 tahun ditahan polis dengan beberapa rakan mereka kini sedang diburu untuk membantu siasatan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments