Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Remaja Maut Rakan Parah Motosikal Bertembung Kereta Di Tawau, Sabah
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Gambar hiasan

TAWAU: Seorang remaja maut dan rakannya parah apabila motosikal dinaiki mereka bertembung sebuah kereta di Jalan Megah 2, di sini, malam tadi.

Ketua Polis Daerah Tawau, Asisten Komisioner Awang Besar Dullah, berkata dalam kejadian kira-kira 10 malam itu, mangsa yang hanya dikenali sebagai Samil, 20, dan merupakan pembonceng mengalami kecederaan parah di kepala dan meninggal dunia di tempat kejadian. 

"Rakan mangsa Nuhaimin Amirullah, 21, yang menunggang motosikal berkenaan patah kedua-dua kaki dan pergelangan tangan hampir putus manakala pemandu kereta yang berusia 22 tahun tidak mengalami sebarang kecederaan," katanya dalam kenyataan di sini, hari ini. 

Beliau berkata, ketika kejadian Samil dan rakannya dalam perjalanan dari Jalan Tiku menuju ke Batu Tiga, namun apabila sampai di tempat kejadian Nuhaimin dikatakan telah memasuki laluan bertentangan lalu bertembung dengan sebuah kereta. 

Awang Besar berkata siasatan awal mendapati Nuhaimin tidak memiliki lesen dan kini dirawat di Hospital Besar Tawau. - BERNAMA

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments