Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kandungan Isteri Pierre Andre Terpaksa Digugurkan Kerana...
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Hajat pelakon dan pengarah, Pierre Andre untuk menimang cahaya mata pada tahun ini tidak kesampaian apabila kandungan isterinya terpaksa digugurkan menurut nasihat doktor yang bertanggungjawab.

Walaupun sedih dengan berita tersebut, namun pengarah berusia 29 tahun itu bersyukur isterinya tidak mengalami sebarang komplikasi.

“Doktor terpaksa menggugurkan kandungan isteri saya yang berusia 13 minggu kerana terdapat masalah pada janin. Jujurnya kami memang sedih, tetapi pada usia yang masih muda ini, kami percaya dengan rezeki,” katanya memetik laporan sebuah akhbar, hari ini.

Sebelum ini, isterinya, Siti Nurhidayah Hashim, 26, disahkan mengandung anak sulung mereka pada September lalu selepas diijabkabulkan pada 21 Jun tahun lepas.

Tak mengapa Pierre, awak pun masih muda, ada masa lagi untuk mencuba. Semoga Pierre dan isterinya tabah dengan dugaan yang melanda mereka.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments