Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Maut Motosikal Rempuh Belakang Lori
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


IPOH – Seorang lelaki maut apabila motosikal yang ditunggangnya merempuh belakang sebuah lori di lorong kecemasan di Kilometer 315 Lebuh Raya Utara-Selatan arah selatan di sini, hari ini.
Ketua Polis Daerah Tapah Supt Som Sak Din Keliaw berkata mangsa Kamarul Ariffin Abd Rahman, 43, dari Kampung Gajah dekat sini, cedera parah di bahagian badannya dan meninggal dunia di tempat kejadian.
Beliau berkata kejadian berlaku pada 10.45 pagi tadi ketika lori itu berhenti di lorong kecemasan kerana sedang diperiksa oleh anggota penguatkuasa Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) sebelum mangsa, yang menunggang motosikal jenis KTM Duke 200, gagal mengelaknya lalu merempuh belakang lori.
“Akibat rempuhan itu anggota JPJ, D. Jal Chandra, 22, cedera ringan di mulut manakala pemandu lori yang berasal dari Kampung Baru Semeling, Bedong, Kedah tidak cedera,” katanya ketika dihubungi hari ini.
Beliau berkata mayat mangsa dihantar ke Hospital Tapah untuk dibedah siasat. – BERNAMA

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments