Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Pelik Tolak Makanan, Sanggup Makan Plastik
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Tennessee – Macam-macam perangai manusia akhir zaman ini. Ada makanan tidak mahu makan sebaliknya beg plastik juga jadi pilihan.
Ketagihan terhadap plastik itu dialami oleh seorang lelaki, Robert, 23, yang bermula sejak dia berusia tujuh tahun dan sehingga hari ini, dia sudah makan kira-kira 60,000 keping plastik.
Jumlah berkenaan mencukupi untuk menutup sebuah padang bola sepak.
Setiap pagi, dia akan makan plastik sebagai sarapan dan gemar memilih beg plastik biru yang sering digunakan untuk mengisi surat khabar.
Menurut Robert, beg plastik dengan warna tersebut lebih sedap.
Kadang-kadang Robert sanggup memandu ke seluruh kejiranan itu untuk melihat sama ada jirannya tertinggal beg plastik beg itu di depan rumah mereka.
Dia juga sanggup mencuri plastik lut sinar yang digunakan untuk membalut buah dan sayur di pasar raya.
Robert percaya beg plastik yang berbeza warna mempunyai rasa tersendiri.
Selepas makan plastik itu, dia boleh menahan lapar selama sehari.
Tunangnya, Ashley kini mula risau dengan ketagihan aneh Robert dan mahu dia berhenti sebelum mereka berkahwin dalam tempoh enam bulan lagi.
Kesabarannya teruji selepas mendapati Robert enggan makan kek sempena pertunangan mereka kerana telah kenyang selepas makan plastik.
Dia juga mula mengadu sakit perut.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments