Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Polis Dedah Cara Seludup Dadah Melalui Twitter
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Madrid: Polis Sepanyol diselar hebat apabila mendedahkan cara berkesan menyeludup dadah menerusi laman Twitter rasmi mereka. 

“Sembunyikan dadah yang ingin diseludup di tempat yang tidak dapat dihidu anjing pengesan.” Itu adalah tweet yang dihantar menerusi akaun rasmi Polis Sepanyol pada laman Twitter pada Selasa lalu selepas ditanya mengenai cara terbaik untuk menyeludup ganja di atas kapal terbang pergi ke luar negara.



“Lebih baik bungkus dadah berkenaan di tempat yang tidak dapat dihidu anjing pengesan (mungkin dalam kotak rokok?),” katanya melalui laman Twitter yang mempunyai 715,000 pengikut itu apabila menjawab pertanyaan majalah JotDown.

Tweet tersebut mencetuskan kemarahan aktivis antidadah negara itu dan mengatakan polis seolah-olah menggalakkan penyeludupan. Polis bagaimanapun kemudiannya memohon maaf selepas memadamkannya. -Agensi 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments