Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Belasah Dan Ludah Muka Isteri !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Kuala Lumpur: Angkara enggan memberikan barangan kemas miliknya, seorang wanita bukan sahaja dibelasah dengan tongkat malah turut diludah di muka oleh suaminya dalam kejadian di kediaman mereka di Jalan Klang Lama, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 12.20 tengah malam itu, suami mangsa yang berusia 40 tahun pulang ke rumah sebelum meminta isterinya yang berusia 42 tahun menyerahkan semula barangan kemas yang baru dibeli mereka sebulan lalu.

Menurut sumber, mangsa enggan memberikan barangan kemas itu menyebabkan berlaku pertengkaran antara mereka selama beberapa minit.

“Pertengkaran terbabit kemudian bertukar ganas apabila suami mangsa yang gagal mengawal kemarahan bertindak menampar pipi sebelum menolak kepala isterinya itu.

“Tidak cukup dengan itu, lelaki terbabit turut mengambil tongkat dan memukul mangsa sehingga terjatuh sebelum memaksanya menyerahkan barangan kemas berkenaan,” katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments