Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Anggota Polis Pangkat Koperal Meninggal Di Lapang Sasar
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seri Iskandar: Seorang anggota polis yang bertugas di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Perak Tengah, di sini, meninggal dunia secara mengejut ketika menjalani sesi latihan menembak di lapang sasar Ayer Kuning, Kampung Gajah, di sini, semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 2 petang itu, Mansor Jusoh, 47, yang berpangkat koperal dan bertugas di Cawangan Khas Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Perak Tengah, dibawa rakan sepasukannya ke Klinik Kesihatan Kampung Gajah selepas tidak sedarkan diri.

Bagaimanapun, mangsa disahkan meninggal dunia tidak lama kemudian oleh doktor bertugas.

Ketua Polis Daerah Perak Tengah Superintendan Mohamad Fakri Che Sulaiman berkata, arwah dipercayai meninggal dunia akibat penyakit jantung selain menghidap penyakit darah tinggi dan diabetes.

“Saya diberitahu anggota lain arwah kelihatan begitu bersemangat mengikuti latihan menembak itu bermula awal pagi sehingga petang, semalam,” katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments