Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Pelacuran Lelaki Meningkat Di Kenya, Syarikat ‘Pampers’ Buat Untung!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


ADDIS ABABA (Kenya) – Polis Kenya kini sedang ‘pening’ memikirkan aliran baru dalam industri seks di negara itu apabila permintaan terhadap anak muda lelaki kini semakin meningkat untuk dijadikan pelacur.
Pun begitu, di sebalik senario yang membimbangkan itu, pengusaha dan pengeluar kain lampin pakai buang pula menunjukkan peningkatan keuntungan yang paling ketara!
Timbalan Komisoner Polisnya, Joshua Nkanatha berkata, ramai anak muda lelaki dari keluarga yang susah, terutama dari kawasan kampung, telah diperdaya oleh sindiket pelacuran yang menjadikan mereka ‘habuan’ dan pemuas nafsu untuk golongan gay di bandar-bandar besar.
” Kajian kami menunjukkan pemuda-pemuda ini terutama remaja terpaksa membeli lampin pakai buang disebabkan tidak mampu mengawal pembuangan najis masing-masing, kesan daripada aktiviti seksual dengan pelancong yang melanggan mereka,” dakwa Nkanatha.
Namun, menurutnya, yang paling membimbangkan pihak berkuasa negara itu adalah penyebaran HIV dan Aids disebabkan ketiadaan kesedaran terhadap kebersihan diri dan pengetahuan mengenai kaedah seks yang selamat.
Tambah Nkanatha, bandar yang paling teruk dengan masalah pelacuran remaja lelaki ini adalah Malindai.
Untuk rekod, Malindai adalah sebuah bandar pelancongan di Kenya yang bukan saja berjaya menarik golongan gay, tetapi juga pelancong wanita dalam dan luar negara yang dahagakan kepuasan seks dari lelaki Afrika.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments