Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Tertinggal Abu Mayat Nenek Masa Beli Rokok
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Abu Mayat


Charlie Nguyen, pemilik kedai Charlie’s Liquor & Smoke di Wichita, Kansas sudah biasa menemui barang-barang yang ditinggalkan oleh pelanggan seperti telefon bimbit dan kunci.

Namun buat pertama kali, ada seorang pelanggan tertinggal bungkusan tertulis ‘remains of Helen K. Dapron’ beserta tarikh kelahiran dan kematian pada Oktober 1930 dan Jun 2010.
Bermakna, ia adalah bungkusan berisi abu mayat!

ashes

Dalam usaha mengenalpasti pelanggan yang keciciran bungkusan abu mayat tersebut, Charlie telah memeriksa rakaman keselamatan namun ia tidak jelas.

Usaha menampal iklan di pintu kedai juga tidak mendatangkan hasil, membuatkan Charlie sanggup menempah iklan di laman web Craigslist.

Menjelaskan mengapa dia bersungguh-sungguh sampai begitu sekali, Charlie menyatakan bungkusan itu merupakan abu mayat nenek seseorang. Jika ia miliknya, pasti dia akan mencari sampai jumpa memandangkan ia sesuatu yang berharga.

Akhirnya semalam (Khamis), seseorang muncul dan mengaku abu mayat itu miliknya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments