Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Kucing Sebut ‘Go Away’ Ketika Dihalau Keluar
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Kucing

Seorang wanita dikenali sebagai Caroline H, merakam dan memuatnaik video seekor kucing mengiau dengan mengeluarkan bunyi seperti ‘go away’ di Dublin, Ireland.

Bunyi itu seolah-olah diajuk kerana Caroline terlebih dahulu mengucapkannya untuk menghalau kucing berkenaan yang menceroboh dapur rumahnya.

Kucing berwarna hitam putih itu dipercayai memasuki dapur Caroline melalui tingkap selepas terhidu bau biskut.

Dalam keadaan takut-takut berani ketika Caroline mahu menghalau itulah, ia mengeluarkan suara mengiau berbunyi seperti ‘go away’. Menurut Caroline dalam keterangan videonya, kucing itu tidak diapa-apakan dan terus melepaskan diri selepas dirakam.

Berasakan ada sesuatu yang menyeramkan pada kucing berkenaan, Caroline menggelarkannya ‘kucing syaitan’ dan meminta penduduk sekitar berhati-hati.

Bagaimanapun tidak lama selepas video ini tersebar, seseorang muncul dan mendakwa itu kucingnya namun ia tidaklah misteri mana. Kejadian mungkin berlaku ketika kucing itu tersesat apabila keluar dari rumah untuk bersiar-siar yang merupakan rutin biasanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments