Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Naomi Campbell Cuma Minum Jus Selama 10 Hari
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Naomi Campbell Cuma Minum Jus Selama 10 Hari

NAOMI Campbell mungkin kelihatan masih lincah dan memiliki potongan supermodel ketika melangkah di pentas peragaan sempena pertunjukan fesyen Atelier FW13 Couture oleh Versace baru-baru ini, tapi hakikatnya dia telah melakukan satu pengorbanan yang kedengaran tidak masuk akal.

Menurut Naomi, dia hanya minum jus semata-mata sebelum tarikh peragaan agar tubuhnya muat elok dengan jubah Versace yang disarung pada hari berkenaan.

Perkara ini terpaksa dilakukan apabila Naomi kembali ke pentas peragaan selepas lebih sedekat tidak muncul namun berazam untuk kelihatan sama seperti dahulu.
Akuinya, selama sepuluh hari dia hanya mengambil jus karot, nenas dan halia.

Bagaimanapun apabila mengingat kembali bagaimana respon penonton yang kelihatan kagum melihat dia sama seperti dahulu sebaik sahaja muncul, Naomi menyatakan semua itu berbaloi.


naomi versace
Sumber: Metro UK

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments