Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Perompak bawa lari mesin ATM di Kulaijaya!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Perompak bawa lari mesin ATM di Kulaijaya
RAKAMAN kamera litar tertutup (CCTV) merekodkan suspek yang memakai penutup muka memecah dan melarikan mesin wang automatik (ATM) di salah sebuah bank di pekan Kulai, awal pagi tadi. - Foto NSTP

KULAIJAYA: Dalam suasana tenang menyambut Aidilftri, sekumpulan penjenayah mengambil kesempatan merompak bank dengan membawa lari mesin pengeluaran wang automatik (ATM) dari sebuah bank di Jalan Pasar, dekat sini, awal pagi tadi. 

Dalam kejadian antara jam 2.30 hingga 2.45 pagi itu, dipercayai sekumpulan tiga hingga lima penjenayah melarikan sebuah mesin ATM menggunakan kenderaan pacuan empat roda sebelum dibawa lari menggunakan kenderaan pelbagai guna (MPV). 

Ketua Polis Daerah Kulaijaya, Superintendan Zulkefly Yahya, ketika dihubungi hari ini, mengesahkan kejadian terbabit dan katanya pihak polis kini masih menjalankan siasatan bagi mengenal pasti dan mengesan penjenayah itu. 

BH

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments