Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Kesederhanaan Syawal Nora Danish Dan Nabila Huda
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


MAHU menyatukan dua aktres hangat Nabila Huda Suhaimi, 29, dan Nora Danish Hanif, 31, buat pertama kalinya bersama cahaya mata masing-masing untuk santapan umum pada Aidilfitri hampir gagal. Ini kerana kedua-duanya sudah terikat dengan jadual penggambaran.
Seawal Ramadan, Nabila sendiri sempat menyambutnya di bumi New Zealand selama 10 hari kerana terikat dengan penggambaran naskhah Jodoh Itu Milik Kita. Tarikh sesi fotografi kerap berganjak kerana pada saat Nabila 'kosong', Nora pula sudah bersedia untuk masuk ke set penggambaran.
Bagaimanapun pada tarikh 26 Julai lalu, pukul 3 petang, seperti yang dijanjikan kedua-dua wanita itu hadir untuk sesi fotografi. Lebih mengujakan kerana mereka mengotakan janji membawa 'permata' masing-masing.
Nora hadir bersama 'kekasihnya', Putera Rayqal Rizal Ashram, 4, manakala puteri Nabila, Keisha Laila, 3, hadir lewat sedikit selepas dihantar oleh mantan suaminya, Eddie.
Dan apabila semua sudah bersatu, kami memulakan sesi pemotretan yang berakhir lancar.
Pengisian ceritera pada hari itu, tiada lain dan tiada bukan ialah mengenai sambutan Aidilfitri dan sedikit kisah peribadi mereka.
Bagaimana dua ibu tunggal ini menyambut 1 Syawal tanpa status seorang suami di sisi seperti yang pernah mereka ledani sebelum ini.


Kosmo

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments