Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow]Wan Sharmila Yakin Ada Lelaki Akan Menerimanya!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Wan Sharmila
Walaupun memiliki status janda tetapi pelakon, Wan Sharmila yakin akan ada seorang lelaki yang akan menerimanya seadanya.
Kegagalan rumah tangganya yang dulu tidak akan mematahkan semangatnya untuk bergelar isteri buat kali kedua.
Menurut laporan Berita Harian, Wan Sharmila, 32, yakin jodohnya tetap ada.
Lalu, tidak hairanlah apabila wanita bertubuh genit itu kini dikatakan cuba mengenali hati budi seseorang.
Enggan mendedahkan identiti lelaki yang sedang bertakhta di hatinya, Wan Sharmila berkata, mereka kini dalam proses berkawan.
“Saya berkawan dengan semua orang dan memang saya sedang mengenali seseorang, tetapi belum sampai ke peringkat serius kerana takut hanya bertepuk sebelah tangan.
“Hidup mesti diteruskan dan kegagalan lalu tidak melemahkan saya untuk menjalinkan hubungan cinta semula. Bohong kalau saya katakan saya takut untuk berumah tangga semula, cuma jodoh yang belum ada,” katanya.
Sementara itu, perkahwinan lalu bersama penerbit dan pemilik syarikat produksi Radius One, Fazli Baharom, hanya bertahan selama tiga tahun. Mereka bercerai talak satu pada 23 Oktober 2009.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments