Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Nasha Aziz Bakal Jadi Seperti Tyra Banks?!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Dengar sahaja tajuk berita ini tentu anda tercari-cari apa persamaan di antara kedua model hebat ini kan.
Baru-baru ini, Nasha Aziz menyatakan dia ada menerima tawaran daripada Astro untuk mengacarakan program realiti pencarian model seperti yang diasaskan supermodel Tyra Banks.
Tyra terkenal dengan rancangan American Next Top Model malah program itu sendiri sudah mencecah musim ke 19!
Bercakap kepada MalaysianDigest, Nasha menyatakan, “pihak Astro nak buat program ala American Next Top Model. Sebenarnya saya gementar juga untuk bersetuju terlibat dengan program itu. Iyalah siapa lah saya ni untuk memberikan nasihat kepada para peserta.
“Tapi kalau saya betul-betul nak buat program ni, sebetulnya saya teringin nak bekerjasama dengan beberapa individu untuk program ni. Antaranya, saya dalam nak bekerjasama dengan Richie Rachman. Dan kalau pun program ni betul-betul jadi, ia akan bermula pada April depan”, katanya.
Rasanya dengan pengalaman yang dimiliki Nasha dalam bidang modeling selama ini sudah mencukupi untuk memberi tunjuk ajar kepada pelapis-pelapis model yang lain.
Mynewshub.my

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments