Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Angelina Jolie versi Malaysia tolak 5 tawaran filem!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Enggan diekspoitasi dengan watak berkemban dan seksi, pelakon yang mempunyai bibir menggoda ala Angelina Jolie, Kilafairy menyatakan dia terpaksa menolak lima tawaran filem yang diterimanya setakat ini.


Menurut Kila lagi dia tidak mahu lagi merosakkan namanya dan mengaitkan dirinya dengan kontroversi murahan seperti yang pernah dijayakan dalam filem Karak terbitan KRU Studios.
“Cukuplah, pengalaman lalu mengajar saya banyak perkara. Saya tidak mahu memalukan keluarga dengan isu-isu yang remeh,” katanya yang dipetik melalui portal Murai.
Kila, 21, juga menyatakan mahu lakonan yang dijayakannya kelak mampu meninggalkan impak kepada penonton dan itu lebih penting bagi dirinya.
Baguslah begitu Kila, jangan popular disebabkan kontroversi sebaliknya teruskan mengukir nama dengan bakat anda yang sedia ada.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments