Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Harry Styles kaki perempuan dan gila seks!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Sikap kaki perempuan serta suka berpoya-poya Harry Styles, 19, yang merupakan salah seorang daripada ahli kumpulan boyband popular One Direction dikatakan semakin menjadi-jadi.
Malah ahli kumpulannya juga sudah tidak tahan dengan sikap gila seksnya itu apabila dia dikhabarkan kerap bertukar pasangan setiap kali mereka mengadakan konsert jelajah sama ada di negara kelahiran mereka atau negara luar.
Harry yang sebelum ini pernah bercinta dengan penyanyi remaja popular, Taylor Swift selama dua bulan dan dikatakan punca utama perpisahan mereka adalah disebabkan keenggannan Taylor untuk melayan selera seks Harry yang besar itu.
Di kala rakan-rakan One Direction yang lain seperti Zayn Malik, Liam Payne, Louis Tomlinson dan Niall Horan sibuk melepak bersama, menonton filem atau bermain permainan komputer, Harry pula ternyata bertentangan kerana sibuk memikirkan kemaruk seksnya itu sehinggakan batang hidungnya tidak kelihatan pada keesokan harinya.
Hal ini sehingga memaksa bapa Harry, Des untuk campur tangan menasihati anaknya supaya berubah sikap sebelum ianya merosakkan karier yang telah dibinanya selama ini.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments