Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Warga asing sanggup rempuh dinding hingga berlubang!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post




MELAKA - Seorang lelaki warga Indonesia merempuh dinding rumah kongsinya untuk melarikan diri daripada pihak berkuasa, namun sia-sia kerana kawasan itu sudah dikepung dalam operasi di tapak pembinaan Ayer Keroh di sini.
Pengarah Jabatan Imigresen Melaka, Kamaluddin Ismail berkata, lelaki berusia 50 tahun dari Jawa Timur itu adalah antara 43 warga asing yang ditahan menerusi operasi di beberapa lokasi sejak petang semalam sehingga pukul 3 pagi hari ini.
Lelaki itu merempuh dinding rumah kongsi yang diperbuat daripada papan lapis hingga berlubang dan cuba melarikan diri tetapi ditangkap oleh pegawai Imigresen yang mengepung kawasan itu, katanya pada sidang media di sini.
Menurutnya pihak Imigresen turut menemui isteri lelaki itu yang berusia 40-an sedang bersembunyi di dalam almari di rumah berkenaan. - BERNAMA


About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments