Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Percubaan wartawan mengikuti Ritual 'Digigit Semut' di Brazil bawa padah!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Wowwwwww.. Admin tidak dapat membayangkan jika tangan admin dimasukkan ke dalam sarung tangan itu yang dipenuhi dengan semut seperti gambar di bawah! Semut yang mempunyai gigitan pedas! pedih! sakit! ahhhh... 


Namun...>>>>
Bagi puak Satere-Mawe di Brazil, lelaki yang muda harus menjalani satu ritual dengan memasukkan tangan mereka ke dalam sebuah sarung tangan bambu yang dipenuhi dengan ratusan ekor semut, ini diharuskan untuk lelaki muda untuk membuktikan kelakian mereka kepada seluruh puak..
Mereka harus menyarungkan sarung tangan bambu itu selama 10 minit, dan selepas 10 minit itu berakhir, mereka dilarang untuk menunjukkan ekspresi kesakitan selama 20 minit lagi, sementara itu mereka harus bernyanyi dan menyanyi bersama ahli puak yang lain.


Seorang wartawan telah mencuba ritual ini, dia telah melalui ritual tersebut dan dapat menahan gigitan beratus-ratus semut selama 10 minit, tetapi setelah 15 minit dia membuka sarung tangan tersebut dia keluar dari tempat ritual dan menangis kerana mengalami kesakitan yang amat perit tersebut.

Setelah melengkapkan ritual tersebut, barulah kelakian mereka diiktiraf ahli puak, tetapi untuk melengkapkan ritual tersebut, secara langsung mendapat pengiktirafan, mereka haruslah mengulang ritual tersebut sebanyak 20 kali.
Jom tengok video dibawah bagaimana keadaan wartawan tersebut! >>

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments