Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Rabecca Nur Al-Islam Komen Isu Panas Hanez Suraya
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



NAMPAKNYA kisah pergolakan antara pelakon cantik Hanez Suraya, R dan Liyana Manan tidak akan berakhir dengan mudah.
Setiap orang mempunyai penilaian sendiri mengenai perkara ini walaupun secara jelasnya Hanez lebih banyak menerima kritikan kerana bercinta dengan lelaki yang masih berstatus suami orang.
Terkini, bersikap untuk tidak menyebelahi mana-mana pihak, pelakon Rabecca Nur Al-Islam turut menyuarakan pendapatnya berkenaan kes tersebut.

Status yang dimuatnaik oleh Rabecca Nur Al-Islam semalam
Dalam status yang dimuatnaik menerusi laman Instagram peribadinya itu, pelakon ini nampaknya menyatakan pendapat dengan lebih rasional dan meminta agar semua pihak memohon petunjuk daripada Allah SWT.
Status yang bertindak seakan-akan agen pendamai ini dilihat memberikan impak yang agak positif apabila ramai peminat turut bersetuju dengan kenyataanya itu.
Apapun, sama-samalah kita mendoakan yang terbaik untuk mereka semua dan semoga perang dingin ini bakal berakhir dengan aman.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments