Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Isteri Iklan Ucap Tahniah Pada Suami Dan ‘Skandal’
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Seorang isteri di Texas, Amerika Syarikat mempunyai cara tersendiri untuk membalas dendam terhadap suami yang curang dan kekasih gelapnya.
Menerusi satu iklan kecil yang dibeli di surat khabar, si isteri memberikan ucapan tahniah kepada pasangan Patrick Brown dan Shara Cormier kerana bakal menyambut cahaya mata tidak lama lagi.
Pengirim mesej itu bagaimanapun ditandai dengan nama ‘Patrick’s Wife’ (isteri Patrick), Timeshia Brown membuatkan pembaca serta merta dapat memahami bahawa hubungan tersebut didirikan atas kecurangan Patrick terhadap isterinya.
Tambah manis, pada ucapan tahniah tersebut Timeshia turut menyelitkan doa ringkas: “Hope you both are really in love and I hope it works out” (Harap-harap anda berdua benar-benar jatuh cinta dan hubungan anda berjaya).
Betullah, mata pena kadang-kadang lebih tajam daripada pedang kan? –

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments