Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Himpunan Foto Seksi Lauren Goodger Pakai Mini Bikini
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Artis cantik Lauren Goodger kali ini benar-benar membungkam mulut para tukang kritik perihal tubuhnya yang gendut. Beberapa waktu lalu, Lauren Goodger berlibur bersama sang kekasih di Antigua. Melalui foto seksi, Lauren ingin memperlihatkan betapa seksi dan bangganya dia.
Dulu, memang, mantan bintang televisi ini mempunyai masalah dengan kebiasaan makan dan berat badan. Namun, wanita berusia 26 tahun ini telah menunjukkan hasil usahanya dalam menurutkan berat badan dan ia sukses besar. Dengan mengenakan bikini mini di kolam renang, Lauren sangat seksi sekali.
“Jake menyukai pantat saya! Dia mengatakan suka lekut tubuh saya yang terlihat seksi. Saya rasa kebanyakan cowok  memang suka itu. Lekuk tubuh seksi, bukan? Saya suka pantat dan payudara yang kencang, bukan yang lembek dan bergelambir,” ujar Lauren Goodger dengan percaya diri seperti yang kami lansir dari New!Magazine.






About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments