Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » One Direction's Liam Payne Mohon Maaf Aksi Berdiri Tepi Tebing Setinggi 360 Kaki
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


London – Penyanyi kumpulan One Direction, Liam Payne hari ini tampil memohon maaf atas tindakannya berdiri di atas tebing bumbung pada ketinggian 360 kaki.
Aksi Payne, 20, itu telah dirakamkan oleh rakannya itu dimuat naik dalam twitter selepas dia berada di balkoni tingkat 34, sebuah apartmen di Docklands.
“ Anda mungkin telah melihat imej saya di atas bumbung bangunan. Saya menyesal kerana berada di situ dan membiarkan gambar itu dirakamkan,’’ katanya dalam twitter.
Imej berkenaan bagaimanapun telah dipadamkan.
Ia dirakamkan pada hujung minggu lalu ketika Payne meraikan tiga orang rakannya yang melawatnya.
Selepas gambar itu dimuat naik dalam twitter, peminatnya melahirkan kebimbangan dan tertanya-tanya sama ada dia mahu terjun daripada bangunan berkenaan.
Selain itu, penyanyi berkenaan juga tidak gembira kerana peminatnya telah berhimpun di depan rumahnya di London.

“Saya tahu bahawa kawan-kawan saya telah memuat naik banyak gambar rumah saya dalam twitter, dalam tempoh beberapa hari ini namun orang ramai perlu berhenti daripada datang dan berhimpun di luar.
“Saya hanya mahu berjalan-jalan di luar seperti insan lain dan bergembira dengan rakan saya, tanpa rasa bersalah kerana tidak mahu bergambar dengan peminat.
“Maaf jika saya kurang sopan kerana jika saya bergambar dengan seorang (peminat) maka lebih ramai yang akan datang,’’ katanya

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments