Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Sharnaaz Dilabel Sebagai Perosak Hubungan Selebriti !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Penulis tak tahu sejauh mana kesahihan cerita ini.
Namun, menerusi portal Ohbulan, nama pelakon kacak, Sharnaaz kembali dikaitkan menjadi perosak hubungan atau dalam kata lain, menjadi orang ketiga dalam hubungan cinta Qi Razali dan kekasihnya, Nelydia Senrose.
Rasanya, baru sahaja nama Sharnaaz dikaitkan dengan Uqasha Senrose sehingga membuatkan Pekin Ibrahim memberikan kenyataan media bahawa kekasihnya itu sedang berhubungan dengan aktor kelahiran Pulau Mutiara itu.
Hanya selepas mengetahui semua perkhabaran itu merupakan salah faham, barulah kes itu kembali reda.

Berbalik kepada kes Qi dan Nelydia, hubungan kedua-duanya dilihat mungkin mengalami sedikit masalah berikutan Qi kebelakangan ini selalu sahaja memuat naik status sedih di laman Twitternya.
Sementara itu, ketika ditanya seorang peminat di Twitter, Nelydia mengatakan itu adalah gosip semata-mata dan Sharnaaz tiada kena-mengena dengan hubungan mereka.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments