Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Xperia Z1 Dengan 20.7 Megapiksel,SteadyShot
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

xperiaz1a
Model terbaru siri Xperia Sony iaitu Xperia Z1 bukan sahaja menawarkan fungsi kamera yang menakjubkan,malah kali air sedalam 5 kaki.

Walaupun cume berketebalan 8.5mm, peranti ini didatangkan dengan sensor Exmor bersaiz 1/2 3″ dengan 20.7 megapiksel,selain teknologi G Lens yang merupakan kombinasi unik berkeupayaan untuk menghasilkan gambar yang jelas dan tajam. Sensor bersaiz besar ini juga bermakna pengguna dapat mengambil syot-syot yang berdefinisi tinggi walaupun dalam persekitaran berkondisi gelap.

Xperia Z1 ini juga menawarkan penangkapan imej yang lancar dengan reproduksi yang jelas dalam serta-merta;menjadikan fungsinya hampir sepantas kelipan mata manusia.

Selain itu,telefon pintar ini mempunyai teknologi SteadyShot yang dapat menghasilkan video dan imejberkualiti tinggi serta kalis gegaran. Xperia Z1 juga berkebolehan untuk menangkap 61 ‘frames’ dalam masa dua saat,bermula dari saat butang shutter ditekan.

Dari segi spesifikasi, peranti bersaiz 5-inci ini turut menyertakan cip pemprosesan Snapdragon 800 2.2GHz, bateri berkapasiti 3000mAh, memori 2GB RAM, serta didatangkan dengan ruangan mikro-SD dengan sokongan sehingga 64GB.

Telefon pintar ini sudah boleh didapati di Malaysia bermula 4 Oktober lalu dengan harga RM2399.




About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments