Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Isu perkahwinan Nora Danish dan Nadeem Nazri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Umum mengetahui kemesraan yang terjalin antara Nora Danish dan Nadeem Nazri bukan lagi satu rahsia memandangkan kedua-dua mereka dilihat sering bersama ketika sesi penggambaran drama di dalam dan luar negara.

Beberapa minggu lepas, Nora Danish terpalit dalam satu kontroversi murahan apabila dia didakwa menerima hadiah istimewa dari Nadeem Nazri berupa sebuah banglo bernilai RM7.2 juta dan kereta Ferrari. Bagaimanapun, pelakon itu menafikan kesahihan dakwaan berkenaan.

Semalam, mStar berpeluang untuk menemubual Nora Danish berhubung perancangan mereka untuk berkahwin dalam masa terdekat. Menurut Nora atau nama sebenarnya Nora Danish Mohd Hanif, 31, dia masih memerlukan masa untuk bersedia menjadi isteri yang baik.

"Susah untuk menyatakan hubungan kami, biarlah orang menganggapnya sebagai kawan rapat sahaja. Saya akui dia adalah lelaki paling rapat namun buat masa ini kami tidak lagi membincangkan soal perkahwinan."

"Saya lebih berhati-hati berdasarkan pengalaman lalu yang mana saya juga ada silap dan kekurangan yang perlu diperbaiki bagi menjadi isteri yang baik."

Dalam pada itu, pelakon teater Bahayanya Wanita itu turut diminta mengulas tentang gelaran bad boy yang sering dilabelkan kepada Nadeem Nazri selepas banyak gambar sosialnya tersebar di laman maya. Bagi Nora, Nadeem sebenarnya mempunyai sifat dan kebaikan lain yang orang lain tidak tahu.

"Saya tidak pernah menilai dia melalui masa lalunya, pada saya semua manusia di dunia ini tiada yang sempurna. Siapalah saya untuk menilai orang lain, namun daripada apa yang saya lihat, dia seorang yang pemurah, baik hati dan ikhlas yang mana orang yang tidak mengenalinya tidak tahu."

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments