Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Lelaki Mabuk Bogel, Ajak Juruterbang Bertumbuk
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

SEORANG penumpang penerbangan easyJet dari Malta ke Manchester, England mencetuskan huru hara apabila berbogel dan mencabar juruterbang untuk bertumbuk dengannya, Selasa lalu.

Lelaki berusia 52 tahun yang tidak dapat mengawal diri itu juga telah kencing dengan selamba sebaik tiba di Terminal One, Lapangan Terbang Manchester.
Kamera turut merakamkan bagaimana dia kemudiannya menanggalkan satu persatu pakaian dipakai sebelum seorang wanita menamparnya di muka.
Menurut penumpang lain, lelaki itu menjadi agresif, tidak terkawal dan mula menyumpah-nyumpah penumpang lain ketika separuh penerbangan.
Gelagatnya itu menimbulkan kemarahan penumpang lain hingga kapten penerbangan terpaksa menenangkan keadaan.
Apabila perangai mabuknya semakin serius sebaik tiba di Manchester, polis terpaksa menahannya keadaan berbogel untuk tindakan undang-undang. 

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments