Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Remaja Menghilangkan Diri Sebab Takut PMR
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

awek cun ni hilang
SEMALAM, Mynewshub ada menyiarkan cerita mengenai seorang remaja perempuan berusia 15 tahun yang dilaporkan hilang dari kediaman keluarganya yang terletak di Damansara Perdana sejak Sabtu lalu.
Namun, kebimbangan keluarganya terjawab apabila gadis yang dikenali sebagai Ayza Nazira itu telah ditemui dalam sebuah tandas, kira-kira 500 meter dari rumahnya pada jam 9 malam, semalam.
Ayza telah ditemui dalam keadaan lesu oleh orang awam dalam tandas sebuah pusat membeli belah.
Kehilangannya anak bongsu daripada tiga beradik itu dikatakan kerana dia takut untuk menghadapi peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) yang akan dihadapinya pada 2 Oktober hingga8 Oktober depan.
Harapnya selepas ini Ayza tidak lagi menghilangkan diri kerana masalah remeh sebegini dan semoga dia dapat menjalani PMR dengan hati yang tenang kelak.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments