Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Adam Levine, Lady Gaga Bergaduh Di Twitter~!?
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Adam Levine, Lady Gaga

Laman sosial media seperti Twitter, Facebook dan Instagram kadang-kala boleh mencetuskan pergaduhan.

Perkara ini juga sering terjadi di kalangan selebriti popular sekiranya mereka tidak berhati-hati dalam mengeluarkan pendapat berhubung sesuatu perkara.

Terbaru, vokalis kumpulan Maroon 5, Adam Levine dikatakan secara tidak langsung menyindir seorang artis di laman Twitternya dengan menulis, “tindakan mengitar semula hasil seni lama untuk tontonan generasi muda tidak menjadikan anda seorang artis. Ianya hanya menjadikan anda seperti seorang guru seni”.

Adam Levine, Lady Gaga 1

Dia juga menambah, “saya suka menulis dan mempersembahkan muzik pop untuk diri saya sendiri dan orang di sekeliling saya. Itu saja. Tidak perlu benda-benda lain selain itu”.
Lady Gaga yang terasa tweet itu ditujukan kepadanya terus membalas dengan mengatakan, “polis seni ada di sini (merujuk kepada Adam)”.

Adam Levine, Lady Gaga 2

Walaupun tiada lagi tweet selepas itu namun menurut Huffington Post, tweet Adam itu dipercayai merujuk kepada muzik video single terbaru Lady Gaga berjudul ‘Applause’ yang memaparkan adegan filem klasik The Seventh Seal dan lukisan popular karya Sandro Botticelli pada tahun 1486 berjudul The Birth of Venus.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments