Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Beli Kek Cawan Melalui Mesin ATM!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post




Sebut sahaja mesin ATM, ramai yang tahu mesin ATM ialah sebuah mesin khas untuk mengeluarkan wang. Tetapi, lain pula halnya dengan mesin ATM di kedai kek Sprinkles yang terletak di Beverly Hills, California di Amerika Syarikat.

Ini kerana mesin ATM berwarna merah jambu yang diletakkan di hadapan kedai bukanlah untuk mengeluarkan duit, tetapi memberi kelebihan kepada pelanggan Sprinkles untuk membeli kek cawan pada bila-bila masa sahaja kerana ia merupakan mesin yang beroperasi 24 jam! 

Kedai kek terkemuka ini sememangnya menerima ramai pelanggan dengan lebih 1000 kek cawan terjual pada setiap hari. Jadi, Vineet Pilot yang bertanggungjawab dalam menghasilkan mesin ini telah memastikan mesin tersebut beroperasi dengan jayanya.

Pelanggan tidak perlu merasa khuatir dengan kualiti kek yang dijual melalui ATM Sprinkles kerana ia dibuat hanya beberapa jam sebelum dijual. Malah, anda boleh menikmati lapan pilihan kek cawan dengan harga $4 (RM13) sebiji.

Sementara itu, Sprinkles juga kini merancang mencari tiga lokasi lagi yang sesuai untuk meletakkan mesim ATM kek cawan mereka.

Mesin ATM yang beroperasi 24 jam yang menjual kek cawan kepada pelanggan.
Mesin ATM kek cawan 
Terdapat pelbagai pilihan kek cawan untuk dipilih pelanggan.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments