Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Aiskrim Untuk Sarapan Pagi? Apa Kata Anda Mencubanya~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Mulakan hari anda dengan sarapan pagi aiskrim. Mengapa tidak? Apa kata sekali-sekala anda mencuba sesuatu yang baru dan kreatif apabila bersarapan pagi. Jadi apa salahnya jika sarapan pagi anda adalah aiskrim buahan-buahan yang dibuat sendiri.

Di sini kami ingin berkongsi dengan anda semua bagaimana hendak membuat aiskrim yang sihat tetapi sangat enak.

Caranya, masukkan yogurt dan buah-buahan ke dalam pengisar dan kisarkannya sehingga ia sebati. Kemudian, tuangkan ke dalam acuan aiskrim.

Jika anda tidak mempunyai acuan aiskrim, anda juga boleh menggunakan cawan plastik. Untuk menyihatkan lagi aiskrim anda, potong buah-buahan seperti kiwi, pisang, strawberi mangga atau anggur ke dalam acuan aiskrim.

Kemudian masukkan ke dalam peti sejuk dan tunggu sehingga ia membeku. 

Anda juga boleh menikmati aiskrim ini dengan meyalutkannya dengan madu dan taburkan kacang badam kisar atau bijirin oat sebagai 'toppings'.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments