Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Akibat Kencing Dihadapan Rumah Jiran,Tukang Pos dipecat
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


imej

EXETER - Seorang tukang pos ketangkap basah buang air kecil berulang kali di depan pintu sebuah rumah di Exeter, Inggeris. Kejadian itu membuat tukang pos tersebut diberhentikan.

Tukang pos yang tidak diketahui identitinya ini telah beberapa kali buang air kecil di luar rumah milik Lukas Osborne dan Keyleigh Rawlings.

Pada awalnya Lukas berfikir seorang pemabuk yang sering buang air kecil di depan pintu rumahnya. Tapi, ia mulai curiga kerana kejadian itu sering terjadi dan akhirnya Lukas memutuskan untuk bersembunyi dan menangkap basah pelakunya.

"Selama berbulan-bulan saya harus berjalan melalui air kencing yang ada di depan rumah saya. Saya fikir pada awalnya mungkin seorang pemabuk, tapi akhirnya saya menangkap basah pelakunya. Ini tidak boleh dipercayai. Dia seorang tukang pos," kata Lukas. Demikian dikutip dari Mirror , Rabu (26/6/2013).

Juru bicara dari Royal Mail, Val Bodden mengatakan bahawa tukang pos yang melakukan pelanggaran itu akan mendapatkan disiplin dalaman.

"Royal Mail selalu melakukan perkhidmatan dengan standard tinggi untuk para pelanggan kami. Pegawai kami yang melakukan hal tidak pantas itu akan menghadapi tindakan disiplin dalaman," ujar Bodden.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments