Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » PELIK - Wanita Ini Hamil Dalam Keadaan Koma~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

(Foto: Shutterstock)

HILPERTON - Seorang perempuan bernama Gemma Holmes, terbangun dari komanya dengan perut yang makin membesar. Dia ternyata mempunyai kandungan berumur empat bulan.

Holmes sedang memandu motor di jalanan Hilperton, Inggeris, ketika ia berlanggar dengan sebuah kereta yang diletakkan. Perempuan berusia 26 tahun ini terlempar ke jalanan.

Holmes mengalami kecederaan yang sangat membimbangkan. Ia mengalami kecederaan pada kepalanya dan patah pada punggungnya, sehingga ia mengalami koma yang cukup lama.

Pihak doktor mengatakan bahawa kesempatnnya untuk hidup itu sangat tipis. Tapi, hebatnya, tiga bulan selepas kemalangan, Holmes terbangun dari koma. Tidak hanya ia masih hidup, tapi ia diberitahu bahawa ia sedang hamil 4 bulan.

Seperti diberitakan Huffington Post, Selasa (27/8/2013), Holmes menderita amnesia akibat kemalangan itu. Dia tidak boleh mengingati apa yang telah terjadi selama tiga tahun terakhir, termasuk bagaimana ia bertemu ayah bayinya.

Doktor memberi amaran bahawa membiarkan bayinya hidup akan berbahaya untuk kesihatannya, tapi Holmes berkeras akan menjaga bayinya.

"Saya hanya berfikir bahawa jika bayi kecil ini dalam diriku berjaya bertahan dari kemalangan yang mengerikan, maka ia dimaksudkan untuk hidup," ujar Holmes.

Selama kehamilannya, Holmes dikhabarkan tidak mengambil ubat penahan sakit kerana takut bahawa ubat akan membahayakan janin dalam kandungannya itu.

Pada Mei 2013, Holmes berjaya melahirkan bayi laki-laki bernama Rueben Miracle Holmes melalui operasi caesar.

"Saya tidak boleh berhenti menangis ketika pertama kali melihatnya, karena dia bayi kecilku yang ajaib. Saya begitu senang melihat dia selepas semua yang kita lalui," ungkap Holmes.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments