Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Bujang Terlajak: 12 Tahun Iklan Diri Sendiri Mencari Teman Hidup~!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

4
MANHATTAN– Bujang terlajak. Robert Darling masih belum mendapat pasangan hidup meskipun sudah 12 tahun dia menawarkan diri untuk dikahwini.
Darling, menghabiskan masa dengan merayau di jalan-jalan di New York dengan iklan di dada, meminta supaya wanita mengahwininya.
Pada kertas iklan itu juga, dia turut menyertakan nombor telefon dan alamat emelnya.
Dia yang berusia 58 tahun dan tidak bekerja itu, bagaimanapun mengenakan syarat iaitu hanya mahu berkahwin dengan wanita kaya sahaja.
 ``Saya tidak pernah bernasib baik dengan wanita dan dengan cara ini, saya yakin akan menemui cinta.
``Saya inginkan teman hidup untuk berbual, pergi ke muzium dan konsert. Memandangkan saya tidak mempunyai wang, maka saya perlu mengahwini wanita kaya dan saya rasa saya berhak mendapatkan wanita kaya,’’ katanya.
Kawasan tumpuan utama Darling ialah di Wall Street, Columbus Circle dan  Times Square.
``Terdapat banyak duit di Wall Street, mungkin saya akan bertemu dengan ketua pegawai eksekutif wanita dan mahu menjadi isyeri saya,’’ katanya.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments