Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Restoran Pelik Ada Gempa Bumi !
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

 Cafe Disaster  di Lioret de Mar. Di restoran ini orang boleh mengalami gempa bumi 7.8 skala richter sambil menikmati makan makanan mereka. Konsep pelik ini amat menghairankan dan mendapat sambutan yang sangat hebat di Sepanyol, dan  memerlukan tempahan terlebih dahulu jika anda ingin makan disini.
Dari luar, restoran ini kelihatan seperti mana-mana restoran, tetapi di dalam di tingkat bawah kakitangannya memakai topi keledar keras kerana mereka menghantar makanan dan mengambil pesanan. Apabila gempa bumi akan berlaku lampu mula berkelip-kelip, orang mula menjerit, dan kerusi dan meja bergerak.Tetapi kemalangan boleh berlaku. Ketika gempa bumi berlaku makanan mereka harus di selamatkan jika ingin terus menikmati makanan mereka.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments