Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Keindahan Pulau Nami Di Seoul!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post


Suasana romantis dan pemandangan cantik mendorong banyak pelancong untuk melawat dan mengalami suasana Nami Island. Pulau ini sangat indah dengan pesona seperti lukisan alam yang mempesonakan.
Dibentuk pada tahun 1944 kerana banjir pembangunan Empangan Cheongpyeong dibina. Pulau ini dinamakan Jenderal Nami, yang meninggal pada usia 27/28 setelah salah dituduh melakukan pengkhianatan selama pemerintahan Raja Sejo, raja ketujuh Joseon Dynasty.Dia adalah seorang askar muda yang berani selama Dinasti Joseon yang ditekan rusuhan yang dipimpin oleh Lee Shi-Ae.

Dipuji kerana perbuatannya ia dipromosikan menjadi Byeongjopanseo (Menteri Pertahanan Nasional). Pada tahun 1965, Byeong-Do Min, menyumbangkan dua ribu pohon ke pulau yang termasuk Cherry, Ginkgo, Redwood, Tulip, White Birch, dan White Pine.

Jika anda melawat semasa musim luruh anda akan mengalami suasana yang megah dan romantis. Pada musim bunga, pulau juga menyediakan panorama yang indah. Dan juga tidak berbeza apabila anda melawat pada musim luruh dan musim bunga, apabila musim sejuk keindahan pulau ini sangat menarik. Juga dalam Namiseom juga menawarkan basikal,kereta elektrik dan kolam renang. Jika anda berada di Seoul, anda akan memerlukan kira-kira dua jam perjalanan dengan kereta.








About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments