Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] Lara Carter - WANITA SI PEMBURU SPERMA!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

Cornwall, England, Hamil dan mempunyai anak adalah impian bagi setiap perempuan. Hal inilah yang mencetuskan seorang perempuan berusia 25 tahun menjadi pemburu sperma demi boleh hamil dan mempunyai anak.
Lara Carter, perempuan England berusia 25 tahun mengaku sebagai 'pemburu sperma' dengan meniduri 20 laki-laki yang baru dikenali di bar pada tahun 2009.

Lara menjadi pemburu sperma kerana mempunyai keinginan yang kuat untuk hamil. Menjadi pemburu sperma menurutnya juga lebih murah berbanding menjadi penderma sperma yang mengeluarkan bayaran 2,000 pound untuk satu penderma dan bayaran perundingan 295 poundsterling . Bayaran itu akan terus bertambah jika satu penderma gagal.

Sedangkan menjadi pemburu sperma, Lara cukup hanya mengeluarkan bayaran untuk minum di bir kerana menurutnya banyak sekali lelaki yang bersedia melakukan hubungan satu malam (one-night stand) dengan percuma.

Lara menjadi pemburu sperma ketika sedang dalam masa subur. Dengan menggunakan bantuan alat ovulasi ia tahu dirinya sedang berada dalam masa subur.

Ketika ia berada dalam masa subur, maka ia akan berpura-pura mabuk dan menunjukkan ekspresi ingin berhubungan seks dengan laki-laki yang ditemuinya. Lara mengaku hanya minum minuman ringan agar tak mabuk namun targetnya selalu mengira ia minum vodka atau minuman campuran yang memabukkan.

Jika laki-laki tersebut ingin menggunakan kondom, maka ia akan memberikan kondom miliknya yang sudah dilubangi sehingga sperma tetap masuk.

Lara begitu bersemangat ingin hamil dan mempunyai anak kerana melihat 17 daripada 20 temannya  sudah mempunyai anak. Namun masalahnya Lara belum mempunyai suami dan tidak mampu bayar penderma sperma, sehingga akhirnya dirinya memutuskan untuk menjadi pemburu sperma.

'Semua kawan saya sudah memiliki anak dan saya pun ingin sekali menjadi seorang ibu. Ini benar-benar waktu yang tepat bagi saya untuk mempunyai anak, 'ujar Lara, seperti dipetik dari The Sun, Jumat (17/9/2010).

Keinginannya untuk hamil bermula setahun yang lalu, ketika ia menemani temannya melahirkan anak. Saat melihat temannya memegang bayi, maka ia pun mempunyai keinginan yang amatlah kuat gagah merasakan hal tersebut.

"Saya selalu mencintai bayi dan ingin menjadi seorang ibu di usia yang sangat muda. Kerananya saya mensasarkan orang asing sebagai ayah untuk anak yang belum dilahirkan ini," ungkap Lara.

Lara menuturkan saat ini ia tidak mempunyai teman lelaki, kerananya ia memerlukan seorang lelaki untuk memberikannya sperma. Sebelum ini ia sudah mempunyai hubungan yang mantap dalam dua tahun terakhir. Tapi setiap kali ia mendedahkan gagasan untuk mempunyai bayi, maka teman lelakinya tersebut terus meninggalkannya.

Lara selalu menggunakan wig untuk melindungi identiti dirinya ketika akan keluar. Jika ia berada dalam masa subur, maka ia akan pergi ke bar dan mencari penderma sperma yang berpotensi. Ia akan berpura-pura mabuk dan menggoda serta mengajak laki-laki yang tertarik dengannya untuk melakukan one-night stand.

'Ketika saya mencari penderma sperma yang berpotensi, saya akan mendapatkan namanya dan menanyakan apakah mereka mempunyai penyakit berjangkit seksual atau tidak. Jika tidak ada PMS maka kami akan menghabiskan malam bersama dan saya akan meninggalkannya di pagi hari, 'ungkap Lara.

Keinginannya yang cukup kuat untuk mempunyai anak telah membuatnya menghabiskan banyak wang untuk membeli baju bayi, mengambil vitamin hamil dan bahkan sudah menyiapkan nama untuk anaknya kelak. Namun hingga kini ia masih gagal kerana setiap bulan ia tetap mendapatkan menstruasi.

'Saya yakin banyak orang yang menilai dan berfikir bahawa saya gila, tetapi saya hanya ingin jujur. Bagi saya ini sama saja dengan pergi ke bank sperma, tapi tidak memerlukan wang di tangan, 'tambahnya.

Lara menuturkan jika ia hamil setelah melakukan one-night stand, maka ia tidak akan menghubungi ayah dari bayi yang dikandungnya. Selain itu ia juga tidak pernah memberikan nombor sentuhannya pada mana-mana lelaki pun, kerana ia hanya menginginkan bayi dan bukan teman lelaki. Jika anaknya sudah cukup memahami, maka ia akan memberitahu bahawa dulu ibu dan ayahnya mengalami malam yang ajaib bersama dan tidak pernah bertemu lagi.

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments