Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » [Wow] VIDEO: Lagi ‘Keek’ Sharifah Sakinah…Tunjukkan beg kecil berbentuk Kemaluan Lelaki!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

VIDEO: Lagi 'Keek' Sharifah Sakinah...SAYA SEBENARNYA PONDAN!
PEMINAT industri hiburan tanah air baru-baru ini dikejutkan dengan klip ‘Keek’ pelakon Sharifah Sakinah yang bercakap mengenai bra dan seluar dalam merah.
Rupanya bukan itu saja. Ada sebuah lagi ‘Keek’ yang cukup ‘pelik’ dari beliau.
Kali ini dia bercakap mengenai kisah – SAYA SEBENARNYA PONDAN.
Ada yang kata ‘Keek’ Saya Sebenarnya Pondan itu dibuat lebih awal dari itu.
Lebih membuatkan peminat geleng kepala apabila di akhir video itu, dia menunjukkan sebuah benda seperti beg kecil yang berbentuk kemaluan lelaki.
Ini katanya;
” Bahawasanya saya memang pondan dan saya akan tunjukkan bukti-bukti saya seorang pondan…ke bawah..ke bawah lagi, ah malulah, kita malulah.
” Bawah…bawah…ANGRY BEBIRD!!!,”
Adoyyyylaaaaaaaaaaaaaaaa………………… [Mynewshub.my]

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments