Select Menu

Isu Semasa

Hiburan

Global

Pelancongan

Performance

Pelbagai

Misteri Sejarah

Informasi

» » Zain Saidin ‘Delete’ Akaun Instagram! Kenapa?!
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post



Tak sampai 5 jam lepas, selebriti ini yang sedang hangat menjadi bualan mulut ramai peminat dan juga para media telah membuang akaun Instagram miliknya. Zain Saidin menerusi laman Twitternya telah mengumumkan perkara ini pagi tadi dengan menulis, “Good morning peeps, Instagram page deactivated so if you see another Zain Saidin there then you know it’s a fake account. ;) peace out.”
Melalui perbualan Zain Saidin yang dilihat OHBULAN!, pelakon berusia 29 tahun ini dipercayai membuang akaun Instagramnya kerana sudah bosan dengan kutukan dan pelbagai komen negatif yang dilihat mengganggu perjalanan kariernya.
Mungkin betul juga langkah yang diambil oleh Zain ini. Tapi sudah menjadi lumrah sebagai selebriti, walau apa pun yang berlaku, haruslah diterima dengan hati terbuka.
Nampaknya, kasihan pada para peminat Zain Saidin yang sentiasa menunggu foto-foto terbaru jejaka kacak ini. – Ohbulan
Mynewshub.my

About Unknown

PERINGATAN: Blogbahni tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments